Deze afbeelding vond ik gewoon mooi vanwege de organische vorm en het kleurgebruik. Met de computer gemaakt, maar levensecht. Bron: http://lemanoosh.com/
De Japanners weten wel raad met gebroken dingen; ze maken er gewoon weer iets heel moois van. Simpel, maar heel effectief! Bron: http://www.apartmenttherapy.com/broken-is-beautiful-kintsugi-makes-broken-things-even-better-231069?crlt.pid=camp.pEvil9o3aFse
Nog geen snabbels..